joi, 18 februarie 2010

Nimic despre Mihaela

Stănică Budeanu, un ins serios m-a certat oarecum pe bună dreptate pe „Cititorii de proză” pentru că nu am făcut vaccinul contra virusului AH1N1 şi am devenit purtător de microbi (politici) în înscrisuri pe Blog. Starea mi s-a părut deosebit de periculoasă pe o anumită scară roş-galben-portocalie a INMH-ului, aşa că zis şi făcut, coborând la farmacia din colţ am cumpărat instrumentul acela care vorbeşte, când situaţia devine gravidă...
Farmacista, o blonda marfa, mi-a făcut cu ochiul complice urându-mi să-mi fie de bine, dar uitând să-mi explice modul de folosinţă, cum se face testul. Cu nedumerirea în suflet descui uşa modestului meu apartament de la patru şi constat satisfacut că municipalitatea e alături de zbuciumul meu. PriMarele Pendiuc să-l ţină Dumnezeu ca pe mine in frig, vizionar şi protector reuşise deja să folosească o cale de sprijin, să depăşesc criza. Ce-i mai benefic decât gândirea la rece impotriva microbilor!?
Slavă Domnului caloriferele radiază ţurţuri de câteva zile!...
Problema de bun simţ pe Blogul meu, era să descopăr gaura neagră pe care intrase viermele. Desigur tot acolo probabil ar trebui plasat şi testerul. Ce bine de Gioană, el când nu ştie ceva o întreabă pe Mihaela...
P.S. Cred că mă voi întoarce la farmacistă pentru detalii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu