marți, 19 octombrie 2010

SuperBlog _ Etapa XII_a _ Omul cu "pasaportul albastru"

                         Ziua de-a curmezişul nopţii pâlpâie ca un semn de carte. Urletul alb al himerei îmi dă târcoale. Strălucitoare, pasărea argintie mă cheamă la bord. Zborul e lung şi destinaţia mereu schimbătoare. Neliniştea sufletului meu călător m-a făcut să întrezăresc o zonă nomadă în rădăcinile din care-mi trag seva. Eu chiar cred că la origini, într-un alt timp sămânţa mi-a fost împrăştiată de păsări în cele patru vânturi. Si în viaţa pe care-o trăiesc acum, glasurile răspândite de demult mă cheamă să recunosc o clipă, un anotimp, un gând, o lacrimă de fericire. Eu chiar m-am născut călător
                         Ating marginea acelei lumi şi totdeauna mă întorc cu TAROM-ul. Cum de-a fost posibil, cine mi-a oferit darul de a zbura fără limitele dependenţei de costuri şi timp, în deplină satisfacţie nesăbuită a simţurilor ?...
                          Desigur nimic nu ar fi fost posibil fără competiţia blogerilor SuperBlog 2010. Am câştigat un premiu scriind un post în care am explicat mesajul principal al primei campanii de imagine din istoria de jumătate de secol al “mărcii” TAROM _ “Drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte”pe care compania şi la asumat ca parte a strategiei operatorului aerian român de a promova serviciile oferite consumatorilor săi, în contextul aderării la alianţa SkyTeam în iunie 2010.
                          Din fişele mele de documentare:
                          SkyTeam este cea de-a doua mare alianţă internaţională din lume, ce oferă pasagerilor săi acces la o reţea lărgită de destinaţii, cu mai multe frecvenţe şi conexiuni. Odată cu aderarea la SkyTeam, TAROM a trecut la programul de fidelitate Flying Blue – creat şi operat de Air France şi KLM. În prezent, acest program numără peste 15 milioane de membri, din întreaga lume.
                          Flying Blue vă ajută să acumulaţi uşor Mile(piloţii măsoară zborurile în mile) oriunde mergeţi. Milele pe care le acumulaţi sunt adăugate pe card în contul dumneavoastră online şi le veţi putea folosi pentru bilete-premiu spre o destinaţie aleasă de dumneavoastră, dar şi pentru multe alte oferte excelente. De asemenea, puteţi să cumpăraţi Mile pentru a le oferi cadou unui prieten sau pentru a vă completa contul, astfel încât să vă puteţi permite călătoria visurilor dumneavoastră.
                         Există patru niveluri de membru, începând cu Ivory şi continuând apoi cu trei niveluri Elite: Silver, Gold şi Platinum. Fiecare nivel oferă beneficii şi privilegii, iar cu cât ajungeţi mai sus, cu atât cresc avantajele.
                         Profesionalismul dovedit în cei peste 90 de ani de zbor în Romania, solidul capital de încredere şi noul brand contemporan, modern făcând parte din elita aviaţiei mondiale, priveşte viaţa ca sumă a tuturor destinaţiilor şi îşi propune să ofere consumatorilor experienţe noi.
                        „Oportunitatea TAROM este de a deveni alegerea numărul 1 în topul preferinţelor românilor în ceea ce priveşte liniile aeriene, iar noua campanie urmăreşte să capteze acest moment benefic şi să schimbe imaginea învechită a mărcii spre o companie construită pe valori autentice,” declara în debutul campaniei Bogdan Marin, Director Strategie din partea TAROM.
                          Destinul unui om este de fapt o sumă de destinaţii spunea frumos şi Loredana Caradimu, Unit Business Director Ogilvy când mi-a înmânat premiul cel mare „paşaportul albastru” şi cu el libertatea de a-mi împlinii toate visele. Singura grijă în momentul de faţă este să intru pe site-ul TAROM (www.tarom.ro) să accesez serviciul check-in online să-mi aleg scaunul şi tipul de mâncare dorit.

                            Mâine zbor în Dubai. Abia aştept să aud glasul cald, liniştit: „Comandantul şi însoţitoarele de bord vă urează călătorie plăcută! Salutăm prezenţa printre noi a omului cu paşaport albastru!”
                            Plecăm de aici, ca sa ajungem acolo, ca să plecăm din nou. Drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte. Numai la destinaţie aflăm cine suntem.
                             Eu de AICI, am aflat. Înseamnă că am ajuns UNDEVA. Sunt omul cu „paşaportul albastru”.  Mă aude CINEVA?!...

Nota: Aceasta postare a fost notata cu 72 puncte

Un comentariu: