vineri, 12 noiembrie 2010

SuperBlog _ Etapa XXVIII-a. Real-ităţi "alaskeze"

Nu ştiu dacă are vre-o relevanţa faptul că în limba aleutină, Alaska (alyeska) înseamnă “ţară mare” sau “pământ mare”, iar în limba Real,- Hypermarket România, Alaska înseamnă noua gamă de  produse electrocasnice “mici”.
Ce alte legături de-a dreptul istorice ar mai putea fi făcute?
Dacă  am început cu un aparent contrast, putem lansa şi o similitudine.
Când au cumpărat americanii teritoriul Alascăi de la ruşi, (ştie unchiul Google précis data, dar nu-l mai întreb) au dat pe el doar nesemnificativa sumă de 7,2 milioane de dolari, să moară de ciudă dac-ar şti latifundiarul nostru din Pipera, dar el nu ştie că nu scrie în cărţile sfinte.
Şi produsele brandului sunt tot la preţuri avantajoase, având şi o apreciabilă componentă calitativă si de fiabilitate ce le situiază în top. (Fie vorba-ntre noi, de-ar fi ştiut ruşii atunci, cât petrol, gaze naturale aur şi alte minereuri ascunde subsolul Alaskăi nu ştiu dacă la fel ar fi stat negocierile…)
            Deocamdata seria produselor depăşeşte cu putin peste 60 de articole; de la filtre de cafea şi până la ventilatoare sau articole de încălzit, mai ieftine cu 20-30% faţă de produsele de referinţă, de la aparate de gătit, mixere, fiare de călcat şi până la aparate pentru îngrijire personală, sandwich makere, mult apreciatele cuptoare cu microunde etc.



Ideea mi se pare strălucită din mai multe puncte de vedere:
·         In perioadă de criză omul cumpără strict ce are nevoie, şi intră des in supermarket.
·         Vânzările produselor electrocasnicelor mici şi utile, la preţuri accesibile, se pot strecura din când în când în  coşul săptămânal de cumpărături.
·         Cumperi mai sigur produsul sub marca unui brand, care şti că trebuie să-şi poarte de grijă.

Cu siguranţă, design-ul placut,culorile atrăgătoare, în pas cu tendiţele creativitii şi trendul pieţii va stimula argumentaţia gospodinelor in dezbaterile îndelungi pe buget în cadrul parlamentului familial. Până la urmă se înţelege de la sine, ea, gospodina, dar înainte de toate femeia, va şti cum să încline balanţa. înainte de a se ajunge la numarea voturilor.
Sunt sigur că diversitatea produselor va fi sporită, dar nu aş opta pentru un ritm intens. 

Felicitări Real !


Nota: Aceasta postare a fost notata in concurs cu 96 puncte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu