joi, 4 noiembrie 2010

SuperBlog _ Etapa XXIII. Darurile lui Mos Craciun

Când i-am pus Moşului scrisorica de intenţie nu trăgeam mari nădejdi. Fie vorba-ntre noi, la urma urmei puteam să-nţeleg, mai bine angajezi o Crăciuniţă de 22 decât tot un moş primăvăratic la 62, chiar dacă-n CV-iu asupra vârstei am lăsat  să fluture o coadă sprinteioară de peşte. Mai e un cui, doar când o fi la prezentare.(…) Dar am soluţia! Mă dau mascat, trec eu hopul, nu se mai întoarce dac-a apucat să promită, şi oricum îi spun din prima că sunt amic cu blonda de la Cancan.
Să nu i se facă rău omului de spărietură! Doamne fereşte rămân copii făra cadouri de Crăciun.
Întâlnirea a decurs fără surprize, avea Moşul gârlă de Crăciuniţe, blonde de-ti luau  ochii! nu-i mai trebuiau. Ca să fiu sincer nici mie, da cum e omu-ntocmit, mai c-aş fi tras cu coada ochiului când îşi probau costumele în cabină. El vroia un om serios pe care să pui bază la o adică.
Am consultat listele cu adrese pentru cadouri. Ai mei erau toţi, mai puţin Victorina, păi?... L-am întrebat.
_M-am gândit, zice Moşu, ei îi ducem în dar o vadră de ţuică şi ăştia n-au ţuică  la Borealy cât de cadouri de craciun originale au ei. S-a gândit bine! Ce ne punea pe masă biata Victorina când ne-om duce toată liota să-i urăm să împlinească suta!?

Greutatea e tot cu nepoţii, Tomax-ul, Alexuţu, Andreiuţu şi Alexandra, ea e mai mare şi altfel se pune problema. Ar mai fi gemenii şi prinţesa Annie ai Siminei, dar sunt în Anglia şi-n Departamentul de Selectie Cadouri al lui Mos Craciun, unde am fost angajat ca ucenic nu eşti ataşat pentru străinătăţuri.

Tomistului îl luăm Ciorăpelul lui Moş Crăciun pentru copii cuminţi de la Borealy, Dup-atâtea dulciuri, data viitoare sigur va avea mai mult lipici la juriu şi nu-i va mai acordă doar 70 de puncte, el e adevăratul la EDIMAX. Şi, neapărat un Auris cu telecomandă am văzut eu o maşinuţă de jucărie  care face exact Phuuuuu, hiiiii, bumbumbum, si stropeste cu apa cum vrea el

Tot un Ciorap cu dulciuri îi pregătim şi lui Alexuţu şi un laptop să se joace pe el dar cred înainte ar trebui să sun la ASUS la firmă, poate există unul antiacvatic. Măi dragilor, dacă nu-nţelegeţi citiţi  mai jos pe blog, şi aici toată Povestea lui Alexandru.
Pentru Andreiuţu Sacul lui Moş Crăciun e numai bun, şi-un binoclu. Ce face cu binoclu, nu ştiu dar îl vrea, precis are ceva în studiu.
Alexandrei o Camera video Toshiba Camileo P10 , ea e viitoare sportivă de performanţă, cu ce-o filmăm pe podium când o să ia medalia.
Fetelor mele de la Moş Crăciun le-aş aduce dac-ar fi posibil, câte-o casă-n Băneasa. Amândouă sunt cu ochii sârmă după Prima casă. Ele-au ales, nu-i vina mea dacă n-au vrut ciobani!... Sunt totuşi vremuri de criză, nu poţi abuza de toate fondurile europene ale Moşului. M-am gândit Cristinei să-i implinesc un vis, un set complet de vase, e paradisul ei la bucătărie.(…!?) Iar Ramonei am zarit la Borealy o geantă, i-o iau să-si ţină valuta…  

          Celor trei cumnate, musai câte-o bijuterie, le-am şi zărit: Colier Bright Flowers CRYSTALLIZED™ - Swarovski Elements, In Fashion Goldy Bratara CRYSTALLIZED™ - Swarovski Elements şi In Fashion Blue Bratara CRYSTALLIZED™ - Swarovski Elements. Am avut grijă desigur să se apropie la preţ ca să nu-si inchipuie cine stie ce.

A rămas soţia, ca totdeauna printre cei din urmă… dar la ea încă nu m-am hotărât. Va fi surpriza.
Bărbaţii nu primesc daruri de Crăciun, NU se face aşa ceva la noi în familie.

Nota: Aceasta postare a fost notata cu 75 de puncte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu