marți, 15 martie 2011

S.O.S. Dosarul "Albastrii"

SOS. Dosarul Albaştrii. Cartea la care am lucrat până mai ieri e gata. Inainte de  a-i da drumul spre o editură mai am de facut un singur demers. Nu am reuşit să stau de vorbă cu toate personajele care apar în carte şi cu care am traversat în anii 1970- 1974, o perioadă nefastă de urmăriri informative şi anchete ale securităţii în Dosarul “Albaştrii”, ce a culminat cu o mascaradă intitulată “demascare publică”. Precizez: întâmplarea ca locaţie s-a petrecut în oraşul Piteşti, iar numele pe care le voi da sunt cele de atunci, unele dintre ele transformate probabil prin căsătorie. Dacă cineva îmi poate oferi un detaliu, o adresă, un număr de telefon îl rog sa-mi trimită un email: iontomai@gmail.com
Tabelul meu cuprinde pe:
Badescu Georgeta, Pia Alexandra, Mariana Stefan, Radu Nicolae, Radu Aglaia, Costea Teodor, Stancu Constantin, Badea Nicolae, Bărbulescu Constantin, Dorel Herţoiu.
Vă mulţumesc şi aştept dinspre blogosfera o minune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu