vineri, 8 aprilie 2011

Bolovanul

          Stiu de la mama, într-o hotărâre importantă pui răul în faţă; analizezi, răsuceşti, nu te-arunci bolovan, cu capu-nainte, adică într-un fir logic, când bolovanul vine spre tine să te izbească cu probabilitatea de nouăzeci şi ceva de procente, mai întâi socoteşti ceva-ul, adică zecimala de după virgulă, nu contează impactul, ia partea bună, afli că stelele-s verzi. La-nsurătoare mândru:
          -Mamă, ea e! Te-am ascultat, am pus răul în faţă. Săracă, încăpăţânată, da ia partea bună, are şi trei surori.

Daca va place PA-ul meu din aceasta etapa va rog sa votati aici


Multumesc votantilor mei. De data asta am terminat pe locul 2. Se putea si mai bine, numai ca pare ca sa continuat votul si dupa ora 12.

Pentru etapa urmatoare va invit sa votati pe celalalt blog; http://glontdeargint.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu