vineri, 28 octombrie 2011

Aventuria


Sponsor: Aventuria.ro
Nume proba: Sa inceapa Aventuria! 
Enunt proba:
Aventuria.ro, sursa ta de echipamente pentru vacante si week-end-uri memorabile, te provoaca la o experienta inedita: invita-ti prietenii la un week-end de miscare si distractie in aer liber, oriunde doresti, in tara sau peste hotare. Ai la dispozitie echipamentele si solutiile de transport din imaginea de mai jos:




Proba asta de la Aventuria m-a dat peste cap, dar nu se poate rata o ofertă atât de tentantă. Aventuria.ro este cel mai complex centru de închiriere si vânzări echipament sportiv si soluţii de transport.
Toate echipamentele le-am primit de la ei, cu condiţia să fie scris pe jeep Aventuria.ro. Am acceptat. Mi-au lipit ei colantul. Într-o jumatate de oră au fost montate barele transversale Thule, cutia portbagaj Atlantis 780, suportul de biciclete pe cârlig GEANT (se putea şi TREK), cele două biciclete MTB şi deasupra, ca aripile deschise ale unei păsări, caiacul roşu dublu, Capri, gata pregătit să spintece oglinda unei ape liniştite. E prima oară când închiriez de la ei.
Rămâne să-mi găsesc prieteni de vilegiatură sau o parteneră( mai bine!),  ştiţi deja că am slăbiciune la blonde. Plecăm de vineri, nu-i uşor. Toate blondele s-au mutat la Dan Negru sau la Capatos. La mine, cu vârsta au crescut pretenţiile, vreau şi un dram de inteligenţă. Când şi când, înţelegătoare nevastă-mea îmi dă liber la o aventură, ca o gură de oxigen, o supapă de eliberare, ştie că mă întorc la ea mult mai iubitor şi spăşit. O lună după face ce vrea din mine. Şi-a umplut casa cu cadouri.
Mi-am amintit de Mimi poeta, ne-am reîntâlnit nu de mult la o lansare de carte. I-am promis că ne vedem şi mi-a lăsat telefonul. A acceptat în virtutea unei comuniuni de spirit. Aşa că, iată-mă părasind Autostrada Soarelui în drum spre Tulcea. Mă şi imaginez campat undeva  între Dunărea Veche şi Braţul Chilia: să vâslim, să facem poze speriind păsările, să pescuim, să mâncăm borş de peşte, departe de civilizaţie, să caligrafiem în caiet versuri inspirate, să ne iubim ca doi nebuni seara în cort. Stabilisem cu Mimi să scoatem împreună o plachetă, îi găsisem şi numele: Aventuria.
            Dar să vă povestesc întâmplarea. Cât de fericiţi ne-am simţit!(...)
Cum am ajuns, ne-am lansat cu caiacul la apă exersând câteva probe de plutire, mai vâslisem o dată împreuna pe Herăstrău, dar nu era totuna în deltă. Nu apucasem să întindem cortul. Nu despachetasem nimic, ne-a tras apa şi de ea am avut parte. Vâsleam atent, parcă ne sincronizam din ce în ce mai bine, soarele ne ardea, (vesta de salvare mă incomoda puţin), se auzea corul antic de broaşte, pescăruşii săgetau apa la vânătoare de scrumbii, rândunelele zburătăceau neobosite.
Trecând pe lângă nuferii albi, Mimi se aplecă să îi atingă. S-a aplecat prea mult, echilibrul s-a rupt, cerul s-a răsturnat, ce bine că avem vestele de salvare. Pe-astea le cumpărasem prevăzători, tot de la Aventuria. Lăsăm barca răsturnată în mijlocul apei şi înotăm către mal, ni se pare că malul se depărtează dar într-un final îl atingem. Precipitat, cu hainele ude urcăm în maşină şi o luăm către sat. Oprim la birt  şi oferim o sumă că să ne fie recuperat caiacul. Doi localnici  au şi plecat înspre pontonul unde-si ţineau barca cu motor. După ce-am băut o cafea ne-am întors către locul unde voiam să campăm.
Am întins cortul dar se lăsase seara şi au năvălit roiurile de ţânţari, ca hunii. Biata Mimi o înţepase şi un tăun şi nu mai putea de mâncărime. 
Cum să faci dragoste fără Autan, cum să caligrafiezi versuri inspirate, unde e paradisul Deltei şi eu  cum să mă-ntorc la nevastă-mea cu supapa de eliberare  fâsâită, nervos din calea-afară?!...
Gata, mai rămâne să facem o încercare cu bicicletele  mountain bike superior Giant Revel 3 Disc, echipate cu frâne cu disc, schimbător Acera si 24 viteze,.nu le-am mişcat de pe suport si am platit pentu fiecare câte 120 de lei pentru vineri, sâmbătă şi duminică. Cu ele sigur ne relaxăm şi oxigenăm plămânii. Ne umplem de metafore.
Strângem cortul, punem la loc undiţele de pescuit şi restul bagajelor în încăpătoarea cutie Atlantis, şi fără nici un risc, fără aventură  ne întoarcem la Bucureşti. 
Dacă vreau o plimbare cu bicicleta merg în Herăstrău, acolo ştiu toate pistele, pun frânele cu disc, schimb vitezele, că am destule, cât am poftă. Dacă vreau un borş de peşte e un local  aproape, dacă vreau să fac dragoste cu Mimi, iau o cameră la hotel, iar placheta de versuri poate să mai aştepte, că oricum anul ăsta s-au stabilit deja toate premiile.

Postare in cadrul etapei a IX-a a concursului SuperBlog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu