sâmbătă, 4 februarie 2012

Zen.(Reasezare in pagina)



                                                              Foto: Dumitru Ungureanu
Am starea aia păroasă de crisalidă,
ca o piersică dată în pârg.
Parcă ceva a dospit în mine
şi se pregăteşte să spargă,
precum gogoaşa
eliberând
fluturele.

Ace îmi trec prin piele
şi împing ceaţa de gânduri
ce mă înconjoară.
Sunt acolo,
îmi intră în ochi lumina,
dar nu disting nimic.

Sinapsele duduie
iar urechile
inundate de sunetul telegrafului
eliberează ca nişte pâlnii
urzeala continuă
a curentului electric.

O vălmăşeală de litere,
ghemotoace de fire spiralate,
strălucitoare,
aşteaptă parcă
să se rânduiască
în mătasea cuvintelor.

Crescătorul de viermi în haină oficială,
verifică poziţia corectă
a piciorului de elan
în blocstarturi,
gata să declanşeze explozia
şi desprinderea din coajă.

Dacă nu am ales cursa care mi se potriveşte!?

M-am antrenat haotic,
înconjurând versantul înzăpezit
până când invariabil
m-a copleşit oboseala
binefăcătoare,
intrând în mine şi purtându-mă
la pragul trezirii
în celălalt somn.

Nimic nu mă mai leagă(nă).
Continui să avansez pe culuoarul meu.
La stânga şi la dreapta  
viermi de mătase,
devorănd frunza de dud, 
parcurg ultimii metrii
până la linia de sosire.

O ploaie mocănească
îmi inundă creierul.
Aud...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu