sâmbătă, 16 iunie 2012

Acuarelă în alb şi negru


5 comentarii:

  1. Constanța Abălașei-Donosă14:14
    Multumesc pentru cuvintele gandite spre marele Eminescu.Ieri , eu am fost prezenta cu expozitia mea inchinata marelui poet si cu lansarea cartii mele de poezii Poezii pastelate, la Chisinau, unde mi-au fost alaturi scriitori , marea artista a poporului actrita, prof. la Universitatea de teatru Paulina Zavtoni,Valeriu Herta-artist Plasic,Renata Verejanu- poeta,Nina Slutu Soroceanu-poeta, Gh. Postolache - scriitor, Ion Chiriac medic , poet si interpret de muzica, Tudor Turcanu -bariton care a interpretat romante pe versurile lui Eminescu.Au pasrtipat printre altii si 30 de studenti de la Academia Militara * Alexandeu cel Bun *, impreuna cu prof. Ludmila Vasilachi.
    Domnule Ion Toma Ionescu, a fost un adevarat, poate mai mult , REGAL de POEZIE si MUZICA. Au fost alaturi de mine, fiindca ma pretuiesc si ma respecta.....Cu mult drag va transmit aceasta veste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu sigurana mai sunt dintre cei care va pretuiesc si pe dumneavoastra si pe Eminescu. Doar ca, romanii de la Chisinau gasesc timp si ca sa celebreze! Sunt mai romani decat noi! Toate cele bune! Ma bucur de reusitele dumneavostra!

    RăspundețiȘtergere
  3. (chiar sunt, cu majoritatea oamenilor, o scorpie:) )

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur sa fi cunoscut doar cealalta latura a dualismului tau declarat. Scorpie cu cine trebuie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum am avut timpul necesar sa citesc placutul text. Eu va multumesc.
    Ii multumesc lui DUMNEZEU, ca mi-a harazit un asemenea MARE OM , sa-mi fie prieten virtual. Pentru mine, dvs. ,sunteti : OM de CUVANT,POET ADMIRABIL, SPIRIT BENEFIC . Poate ca intr-o buna zi ne vom cunoaste si personal. Eu sa va admir, iarasi dvs. sa vorbiti despre arta mea plastica...Nu am ceruit nimanui vreodata acest lucru.Nici dvs. nu va voi cere...insa sper sa va faca placere ! Cu alesele mele sentimente de pretuire si admiratie, va urez numai ganduri bune fiindca le meritati ...va spun eu, CONSTANTA ABALASEI-DONOSA .

    RăspundețiȘtergere