miercuri, 18 iulie 2012

NU la Referendum


           Personal, nu fac nici un calcul.
          Eu sunt dintre cei care am urmărit mizeria politică pusă în operă de nişte lichele, plătite din banii noştrii, care au socotit că poporul român e orb, prost şi pactizează neputincios cu hoţii şi mincinoşii. Mi-aş dori să nu mă înşel şi poporul ăsta desconsiderat, să-i trateze pe uzurpatori, măcar la fel cum l-a tratat pe Ponta ministrul de externe englez, William Hague, chemându-l la aeroport, sau la raport... (englezul a venit cu ceaţa la el şi voit a semănat confuzie!...).
          Şi Ponta s-a dus, ca ultimul sergent din plutonul spate.
          Nu fac nici un calcul. Eu votez NU, nu pentru Băsescu, ci pentru că nu sunt orb, nu sunt prost şi nu pactizez cu hoţii şi mincinoşii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu