joi, 12 iulie 2012

Opera scrisă – ritualuri crestine


              
             Iată că Opera Scrisă este o organizaţie non-guvernamentală, apolitică şi non profit de gestionare a drepturilor de autor, în carne şi oase. Am participat la adunarea generală, din 6 iulie în Aula Bibliotecii Centrale Universitare din centrul capitalei(evenimentele politice nu mi-au dat posibilitatea să consemnez pe blog pâna acum), am prăznuit-o, i-am degustat din plin bufetul suedez( deschidere europeană, deh!) şi i-am omenit vinul ăla galben auriu, adus de la Vrancea, cu mare grijă, în PET-uri, de câţiva domni literaţi de treabă din Râmnicul Sărat.
            E ca un miracol împlinit prin atingere; os de domn sau umbră de duh a unei aripi de înger, în credinţa ta, aducându-ţi linişti, bunătăţi şi daruri pe care neputându-le duce singur, desigur le vei împărtăşi cu cei dragi. Astfel familia, îşi va schimba perspectiva asupra rostului proptei cu care toată viaţa ai sprijinit o amărâtă de hârtie mâzgălită, ce nu aduce nimic, în loc să sapi în grădină, să uzi un pom, sau să baţi un cui în uluca gata să cadă din poarta care dă în uliţă şi duce la fântână. Fântână ce ţine  în spatele ei, nu doar dealul ce stă să se pravale peste casă, ci şi juma de sat potolit de sete. Cealaltă jumătate legându-se la ţeavă când votarăm primarul, dar vă spun eu, sigur apa aia n-are nici un gust.
           
            Măcar un timp câştigat, să fiu lăsat în pace retras în biroul meu, după ce le-am completat la toţi ai mei fişele de moştenitori valabile 70 de ani. De acum încolo, trag nădejde să nu apuce Ponta să strice legăturile ţărişoarei cu civilizaţia europeană! Că de-acolo ne-am luminat cu drepturile omului, de-a prins şpilul Dan Mircea Cipariu, minte slobodă şi s-a gândit (să-i dea Dumnezeu sănătate!) şi la autori.
            Opera scrisă.
            Mi-am legat ţeava cu robinetul spre partea deschisă şi, abia aştept să pice drepturile. Mai sunt câteva mici amănunte. Nişte procese pe rol. De completat un tabel, se rezolvă domol toate!
            Bun vinul, mi-a rămas gândul la el!  

Un comentariu:

  1. Cipariu Dan Mircea
    acum 21 minute
    Cipariu Dan Mircea

    mulțumesc frumos de cuvintele frumoase și de promovarea Operei Scrise. să ne revedem cu bine!

    RăspundețiȘtergere