luni, 6 august 2012

Breaking news. Rus...


            Dacă vine Dragnea la interne eu cred că se va merge până la capătul nopţii. Ne-am mai întors dintr-o gaură roşie, dar nu sunt semne că ne-am mai putea întoarce dintr-o gaură neagră, vie şi înşelătoare deschisă ţării la Referendum, de Iude.
          Nu se doarme bine la Cotroceni. Se aude că acolo bântuie o stafie. Şi furnici nebune colcăie-n soare la Neptun. O ştire. 
          Nu se mai doarme nici în cimitire, morţii învie din cătun în cătun.
          E o agitaţie la guvern, plagiatorii recompun listele. Curtea Constituţională tace etern.
          Isărescu-şi scrie Tristele...
          Cei care n-am plagiat şi nu ne-am dus nici la vot, nu ne regăsim nicăieri. Se aşterne negura rece peste noi, peste tot. 
          Dacă Dragnea trece la interne, vin ploi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu