marți, 28 august 2012

Focuri în munţi. Partea a cincea


              Închei periplul Tranfăgărăşan cu focul din munţi. Canicula, sau intenţia criminală a vreunui nevolnic, au zgândărit rana vie a flăcările pe culmi. Fumul şi cenuşa au sufocat verdele arbuştilor şi culoarea neagră a pierzaniei a luat în stăpânire versanţii pe zeci de hectare. 










            Mi-am amintit dintr-o dată, de bătălia politică, inutilă şi distrugătoare!
Ţara pe roţi, se oprea câteva clipe ca noi, să filmeze, sau să cadreze imagini ale dezastrului în Nikon şi, pleca mai departe.
            Pompierii, nu aveau cum urca pe munte. Elicoptere, cu saci de apă pregătiţi să fie aruncaţi peste bord, nu zburau nicaieri. Numai puterea lui Dumnezeu care stăpâneşte ploaia!...
            Am plecat şi noi mai departe coborând către Cârtişoara, la pensiunea unde ne plătisem cazarea pe internet.
            Numai ce am ajuns şi am încins grătarul.


          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu