joi, 6 septembrie 2012

Intr-o gară la Lehliu arde popii anteriu




           Aş scrie ceva dspre ARD(Alianţa Romania Dreaptă), dar teamă-mi e că mă ard şi dau în bară speranţa. Să nu păţesc la fel ca Tanţa şi Costel, într-o vară când s-a aflat că fată mare e el şi l-a violat într-o gară. N-ar fi nici prima şi desigur nici ultima oară!
          Câţiva oameni de-acolo îmi plac. Par a fi persoane oneste şi Ungureanu, şi Papahagii dar mai bine tac, să nu provoc de pe creste carnagii.
          Să nu ma trezesc în tramvai singur plutind ca un falanger într-un nor şi ei patru vatmani la manşă sclipind ca la teatru într-o cabină etanşă. Eu să strig, stai! că vreau să cobor să iau ţara la pas, ei să ţină drept într-un glas drumul în Rai.

Notă:
          Să dea Domnul să fie zmei cât cred eu în ei!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu