marți, 6 noiembrie 2012

Pyramus & Thisbe 4 You



             Am văzut la Teatrul Odeon un spectacol de tot hazul(în sensul bun) inventat de Alexandru Dabija după postmodernistul William Shakespeare. Repetarea în patru ipostaze a aceleeaşi secvenţe teatrale citită regizoral în versiuni diferite, dă posibilitatea celor trei brigăzi actoriceşti, plus brigada artistică de amatori ai teatrului (maşinişti, electricieni, recuziteri), să fixeze ca picătura chinezească în mintea spectatorilor, toate replicile. 
            Nu m-am mirat de loc când nevastă-mea în bucătărie, ieri, intrase şi ea în rol mânuind cuţitul într-o gutuie (pentru gem!):
            Da, da, da, da, da, da!...
            Nu, nu, nu, nu, nu, nu!...
            Bine că n-a avut cine să joace "sinistra crăpătură" din zid, că dam de dracu cu madam Gutuie!...
            Recomfortant jocul plin de har al actorilor, dar şi soluţiile regizorale simplu ţintite.
            I-am recunoscut printre actori pe Dorina Lazăr, Rodica Mandache, Ana Maria Moldovan, Pavel Bartoş, Marius Damian, Paula Niculiţă. Îmi cer scuze că numele maşiniştilor vor rămâne triste!... 
             N-am putut să rup afişul că se uitau fix la mine două poliţiste.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu