luni, 7 ianuarie 2013

Yoḥanan



             Îngerul, vestindu-l pe Zaharia, tatăl lui Ioan, că va avea un copil şi acesta va fi pricină de bucurie şi veselie nu doar pentru el, mulţi se vor bucura de naşterea lui, căci fiul său va fi înnainte-mergătorul şi botezătorul lui Iisus. Nu va bea nici vin, nici băutură amețitoare, și se va umple de Duhul Sfînt, încă din pântecele maicii sale Elisabeta.

          Aşa a fost izvodul celui mai mare dintre Sfinţi, după Fecioara Maria, cum susţine Biserica Creştină.

          Numele răspândit deopotrivă, de slugi şi de domni, ales de tatăl meu Toma în credinţă, mi-a fost dăruit şi mie şi m-am bucurat încă din pântecele bunei mele mame Aurelia, că nu mi s-a luat vinul şi băutura ameţitoare.

          Şi pentru că azi e mare sărboare, închinaţi cu mine un pahar în cinstea minunaţilor mei părinţi!

11 comentarii:

  1. Constanța Abălașei-DonosăIeri 16:33
    La multi si buni ani, de ziua numelui .
    Cu respect si admiratie.

    RăspundețiȘtergere
  2. elena moisescuIeri
    La multi ani cu sanatate si prosperitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Elisabeta Branoiu12:04
    LA MULTI SI BINECUVANTATI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  4. paul dragomir17:15
    la multi ani ION TOMA IONESCU!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aurel Sibiceanua publicat peIonescu Toma Ion
    acum 5 ore
    La mulţi ani, Ioane, să fii sănătos şi bucuros !
    Idem şi tribul tău :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Simona Fusaru Blogspota publicat peIonescu Toma Ion
    acum 10 ore
    La multi ani de Sfantul Ion!

    RăspundețiȘtergere
  7. Elly Elenaa publicat peIonescu Toma Ion
    acum 8 ore
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. Costel Stancua publicat peIonescu Toma Ion
    acum 4 ore
    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sanda Petriu la multi ani,ioane
    acum aproximativ o oră · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  10. Jean Dumitrascu La multi ani, domnule Ionescu!
    acum aproximativ o oră · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  11. Dobre Andreea Alinaa publicat peIonescu Toma Ion
    acum 25 minute via mobil
    La Multi Ani nasicii mei!va pup

    RăspundețiȘtergere