marți, 5 martie 2013

Mi-a intrat apă-n pantof.Apă din Marea Nordului. A şasea zi.



             Oricât mi-aş dori, nu am timp azi de aventuri stilistice sau mai ştiu eu ce găselniţe de comunicare. De aceea am să folosesc cea mai simplă şi directă oportunitate, de când lumea a căpătat o oarecare anvergură tehnologică şi anume, am să las pur şi simplu Nikonul să vorbească.

          E bine ca părerile mele bulversate să ia puţină distanţă, să se mai sedimenteze, să-şi ia rezerva necesară de timp până să coboare într-o perspectivă rezonabilă ca să deceleze raţional cumva, transmiterea în public a spaimei că noi acasă nu trăim pe aceeaşi planetă.

            De fapt lucrurile sunt mult mai complicate şi nu e timp de analiză. Cum să vă spun aseară am ajuns de la Haga, târziu în Zwolle, centrul de-acum de comandă al aventurilor mele şi urmează să decolăm pe autostradă spre Amsterdam în câteva minute.

          Alex are joi ultima şedinţă de terapie şi va trebui să treacă o lună până revenim la o altă serie de trei şedinţe. După încă o lună Paula Bartolomeus va veni la Bucureşti. Am reuşit să strecor şi o informaţie utilă pentru cei de-acasă.

Un comentariu: