vineri, 14 iunie 2013

Breaking LIKE



         
            Nu de mult spuneam că la tenis anul ăsta merg pe mâna Simonei Halep. Iacătă că se confirmă spusele mele. Din nou a ajuns în finala unui turneu ATP, cel de la Nurnberg învingând în semifinale cu scorul de 6-3, 0-6, 6-2, după o oră şi 52 de minute, pe Lucie Safarova.

          Mă gândesc mereu. Când o să-mi crească faima de oracol, n-o să mai fie loc de like-uri pe blogul meu. Ce ziceţi facem o repetiţie ca un fel de şcoală de vară? Nu de alta, dar am preconizat aseară, după meciul de la B1, consultând iconodul că azi plouă la Slatina şi premierul va veni la Calafat să vadă podul, cu elicopterul. Şi aşă sa-ntâmplat.

          Like-urile vă rog, altfel spun să se ştie cine câştigă la preşedenţie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu