duminică, 14 iulie 2013

Breaking News Super Halep




          Am fost tentat să încep ştirea cu „Simona Halep a mea”, pentru că pe ea am ales-o să risipească de ceva vreme ceaţa ce staruie pe blogul meu, dar mi-am dat imediat seama că „Simona Halep a noastră”, sună mult mai corect. 17:49 Game, Set si Meci.

          Iată ca previziunea mea s-a împlinit încă o dată şi sunt bucuros  să-i anunţ victoria în finala Turneului de tenis de la Budapesta. 6-3, 6-7,6-1 în meciul cu Yvonne Meusburger.

          Felicitări Simona!

Yvonne Meusburger

2 comentarii:

  1. Cratineanu Marian Respect Simona Halep!
    acum 11 minute · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  2. Alex Coroliu As fi curios sa stiu pe ce pagina vor publica stirea cei de la Gazeta Spoturilor!
    acum aproximativ o oră · Îmi place

    RăspundețiȘtergere