vineri, 23 august 2013

Simona m-a lăsat ştirb



          La un moment dat, rătăcirile mele sportive pe blog provocate mai ales de refuzul de a trece sub tăcere mizeriile din fotbal, ascunse printr-o perdea de fum de hahalere gen Mitică Dragomir, sau Gigi Becali, măscărici de servici ce scoteau panglici pe urechi şi pe nas şi glume străvechi pe gură în fiecare ceas, la concurenţă cu gaşca politicienilor în circul naţional al televiziunilor spre adormirea fără vise a prostimii au început să-şi piardă obiectul muncii.

          S-a pus pe picioare un cabinet stomatologic de procurori, spun unii, logic, sub comanda marinarului, care a început să tragă de sfori hahalerele şi să-i adune după cum le mirosea gura, să le trateze dantura pe bune la DNA. Mai o măsea stricată, mai un dinte ciobit în partea de sus, dintr-o dată cu cleştele, stilul smuls, bărbierit şi tuns inclus, de-au tăcut toţi ca peştele, ca plătica, şi-au trecut în carantină la Mititica, zi lumină.

          E drept alţii, ăia mai înalţii, mai voinici, au plecat la Miami Beach în vacanţă la mare, în corpore, că n-au stare ca un moşuroi de furnici, să pună ţara la cale pe trei parale.

          „Dottore mai tare că nu se aude ce zici!”(Ǎştia de la ascultare n-au raza atât de mare, dincolo de ocean)

          Cum spuneam mărturisirile mele pe blog, hahaleriene, despre sport, nu-şi mai au rostul. Sandu Mircică îşi termină mandatul, Mitică Dragomir dă cu subsemnatul, MM se teme, verii Becalii se-ntorc la tribunalii, Steaua se-ndoaie, lupii galbeni o făcură de oaie în conclav... Scriu în pustiu. Şi scriu prea subţire şi în notă critică despre politică şi e grav.

          Breaking News. O ştire. Simona Halep s-a calificat în semifinalele turneului de la New Haven. N-am decât să scriu de bine!

          Nu-i mai obosesc nici pe cei care-mi ascultă blogul Pasărea ceţii ca pe telefon şi-i taie legăturile de mă intrigă, ţinut în şah etern să-mi ling rana şi singur să-mi ascult sticleţii.

          Băieţi, de azi am comvenit voi fi rezon, o să scriu doar despre bucuriile vieţii. Cât timp câştigă Simona sau Sorana nu mă mai uit la Guvern, promit.

          Te pomeneşti că premierul în înţelepciuna lui, alături de interimar, de-aia s-au dus cu falansterul de trecură oceanul, să-i dea fetei elanul să ţină steagul sus.

          Nu m-am gândit. Viziune ca a lui mai rar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu