sâmbătă, 5 aprilie 2014

Cer senin cartii tale aproape fantastice





         O bucurie azi mi-a intrat în casǎ. Am primit pe facebook, coperta cǎrţii prietenului meu albastru, Nicolae Radu. Unul din personajele Dosarului Albaștrii. Fenomenul Pitești 1971 – cartea mea și a pǎtimirii noastre – noi fiind un grup de tineri entuziaști cǎrora securiștii le-au tǎiat aripile.        
          Timpul trecut, o viaţǎ de om, vindecǎ, încercând sǎ refacǎ zborul interupt. Împreunǎ cu Vasile Iordache, celǎlalt prieten din Treime, am vegheat în turnul de control, dupǎ îndelungata ședere forţatǎ la sol a prietenului nostru, cu senzaţia de libertate descǎtușatǎ, sǎ nu-l cuprindǎ beţia zborului și sǎ se arunce în loopinguri necontrolate și largi.
          Meritul celui de la manșǎ cǎ și-a stǎpânit stropul de nebunie, drǎmuindu-l cu precizie într-o scriiturǎ fantasticǎ.
          Cer senin cǎrţii tale, prietene!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu