joi, 25 septembrie 2014

Ipostazele noptii

Foto; Cristina Florescu
          Ǎla din spate e rucsacul lui Robert Turcescu. L-am gǎsit azi-noapte pe stradǎ, în mijlocul Bucureștiului. Bolovanii din el pǎreau a fi speciali și cu siguranţǎ fosforescenţi. Toma, nepotul meu, s-a gândit sǎ-l ia acasǎ și așezând piatrǎ lângǎ piatrǎ, sǎ descurce el liniștit puzzle-ul. Mǎrturisesc m-a cucerit ideia și am  vrut sǎ-l ajut. Dar am vǎzut femeia la timp, dând lângǎ noi din mâini de parcǎ vrea sǎ se deconspire. 
          Ce-o fi cu ea în rochie albǎ subţire? Sǎ fie înger, sau tot ofiţer sub acoperire?...

          Puzzel-ul ǎsta parcǎ l-aș descurca eu. Nu știu dacǎ soţia ar putea fi un judecǎtor drept?...

Un comentariu:

  1. Lucretia Popa Mai, eu credeam ca este un ou de pe "planeta" ROMANIA, ca vrea RT sa multiplice acoperitii !

    RăspundețiȘtergere