vineri, 31 octombrie 2014

Vânzǎtoarea de iluzii

Notǎ: Rǎtǎcind pe blog, am descoperit un text melancolic, potrivit încercǎrii de a împlini duminicǎ un numǎr de înger. 66. L-am luat cu grijǎ (textul) și l-am așezat în vers

– Bunǎ dimineaţa fatǎ frumoasǎ!
Aș dori un soare blând,  
blond ca tine.
– Cu toatǎ dragostea, dar mai nainte
domnul Bond a cerut pentru sine
soarele fierbinte.

A doua zi m-am trezit
mai devreme, în faţa tejghelei
cu un braţ de tǎceri în poeme.
– Bunǎ dimineaţa fatǎ frumoasǎ!
Am o comandǎ
neonoratǎ de ieri.

– Domnule drag, cuptorul
a rǎmas cu ușa blocatǎ
azi noapte.
M-aș simţi vinovatǎ
sǎ-i ofer clientului
plǎcerile rǎscoapte.

N-am mai intrat în magazin
am renunţat de mult
sǎ cumpǎr iluzii.
În faţa casei, duzii
s-au înǎlţat
pânǎ aproape de cer.

Peste drum locul
a devenit auster.
Am deschis cu mirare ușa.
Dupǎ tejghea, pǎpușa din vis,
vânzǎtoarea mea,

se fǎcuse scrum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu