duminică, 15 martie 2015

UnEscu pres.ro / Stirile pe scurt

          De câteva zile m-am gândit, optimist de servici, cǎ at fi de bonton sǎ scot pe piǎţǎ un hebdomadar cu verdeaţǎ de sezon și sǎ mǎ fac știrist

Protestul librarilor

          În orasul de azbest s-au colorat panseluţele albǎstrii și lalelele bat recordurile. Ies librarii în stradǎ la protest, cu fricile lui Pamuk(un turc nobelizat). Dacǎ Nordurile(carte de poezie a lui Ion Toma Ionescu) intrǎ în librǎrii, aduc intemperii cu zǎpadǎ și ger, și pier urzicile…
          Mai bine NU!

UnEscu incoruptibil

          Un grup de critici m-au atacat asearǎ în tramvaiul 26 și mi-au jefuit geanta în care mai erau 4 bucǎţi de Guștere, 13 Norduri și un Jurnal de mǎtase din anul Apocalipsei. Procedând la negocieri discrepante și-au mainifestat intenţia vǎditǎ de a-mi oferii mitǎ, cronici la fiecare carte în parte, la reviste importante. Ar fi de-ajuns sǎ renunţ la denunţ.
          Anunţ pe aceastǎ cale DNA-ul, cǎ nu le-am dat nici un rǎspuns…

Aferim Petruţa Kovessi

          Regizorul filmului Aferim m-a sunat azi-noapte sǎ-mi propunǎ ecranizarea Dosarului Albaștrii, dar când sǎ batem palma a intrat pe fir Generalul Coldea cu informaţia bombǎ pe surse cǎ s-a interesat de dosar însǎși Petruţa Kovessi, ea dispunând de mai multe resurse de scriitori, ar vrea personal sǎ rescrie scenariul ca sa elimine în instanţǎ suspiciunile judecatorilor vis-à-vis de greșelile de ortografie…

Burse la Un Escu Press

          Din fondurile UnEscu Nicolae Manolescu mi-a oferit pe toatǎ durata vieţii o bursǎ pentru stagiu dinainte de intrarea în Uniunea Inspirescu.

Comitetul de sprijin al timbrului literar


          Deputatul Dobriţoiu a depus ieri în parlament un amendament la Legea Timbrului Literar. În spiritul egalitatǎţii de șanse propune cǎrţilor cu tirajul sumar, susţinute de autori, sa li se lipeascǎ timbrul literar pe fiecare paginǎ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu