vineri, 31 iulie 2015

Tobȃrlanii. Ȋmpletituri de lȃnã



Pare cã am terminat Tobȃrlanii. Ediția doua a Gușterelui. S-au mai țesut ȋn plasa Gușterelui incã 40-50 de pagini. Trag nãdejde ca ȋmpletitura va fi, tot din lȃnã.  M-am ferit cȃt am putut de mãtasea broaștei(!...) și odatã prins ȋn ea, sper cã cititorul nu va putea rupe vraja unui teritoriu magic, pierdut, pe care am ȋncercat sã-l prelungesc ȋn roman.

Mai sunt doar cȃteva mici amãnunte, mici dar esențiale.

Mie nu-mi place sã deranjez.

Va trebui sã merg la Vlasie, el a ȋngãduit prima ediție și pare sã-l fi mușcat Gușterele. Pe mușcura asta contez și pe marele editor – nu pe prieten(prietenii ȋi numeri pe degete! cum spuneam ȋn prosteala mea), – ca sã strecoare cartea la tiparit, printre manualele școlare, pȃnã ȋn 5 septembrie. Obligatoriu aceastã datã pentru a putea duce cartea cum am promis ȋn 12 septembrie la Casa Dogarului Arena unde avem noi Tobȃrlanii, Conferința. (aici evenimentul)

Dacã nu, aștept oferta unei edituri mai mici. (Facebook se aude?)

Și ȋncã un amãnunt, nu m-am decis asupra numelui de botez. Tobȃrlanii, sau tot Gușterele?

Poate mã ajutã cineva.

3 comentarii:

  1. Alin Voica Genial. Aceasta este pt mine una dintre cele mai bune vesti, Ever! Chiar daca nu ar fi editata si in format hard copy pana la acel moment tot ii putem face lansarea la Merisani pe 12 septembrie si sa povestiti despre ea si Tobarlani. Ar fi minunat sa o avem si in format hard copy sa sprijinim cu totii si cumparand-o.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tobarlanii. Parca exprima mai mult din cuprinsul scrisei. Si-i mai cald.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cred la fel dar decidentii "politici" sustin ca editia II-a trebuie sa poarte acelasi titlu...
      Multam Simona

      Ștergere