duminică, 15 mai 2016

Publicat in Dialoguri culturale


În loc de CV

Ion Toma Ionescu



ce mai bisericǎ mi-aş fi dorit  
cu turla între dealuri îngenuncheate de ploi…
tot mai rar în clopotniţǎ foșnește Dumnezeu
trosnesc cǎpriorii
şi eu…


şi eu
n-am reuşit să-mi ridic o biserică
şi nici măcar o casă pe pământ
şi ce mult mi-am dorit
să mă apere de ploi şi de vânt cu grădină
şi în grădină un măr un prun
şi-un nuc
iar la rădăcină o fântână
să-mi rămână în
ea chipul tânăr
oglindit


să mă întorc toamna călător
din cerul pustiilor pe jos
când fructele-s coapte
să le miros
şi să le împart copiilor
de sufletul meu
noapte de noapte


atât mi-au rămas doar cărţile şi copiii
troiţe ale aerului fragile
prin care respir
cât voi mai avea zile


Cărţile:
Pasarea ceţii
Glonţ de argint
Dosarul Albaştrii
Bursa îngerilor
Norduri
Guşterele
Jurnalul Apocalipsei
Guşterele – Ediţia II-a
Argintarium – sub tipar
Dosarul Albaştrii  – Ediţia II-a în pregătire
Copiii:
Cristina Maria
Ramona Andreea
Nepoţii:
Alexandru
Toma
şi Ioana care ne-a suportat pe toţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu