luni, 20 iunie 2016

WEEK-END DE RUSALII




La zece am ajuns deja în 2 Mai. Un fel de record pentru familia noastră. În general ne urnim greu şi personal primisem o samă de înjurături că o zi din week-end s-a pierdut cu lansarea Argintariumului(de ce atâta grabă? că doar nu intraseră zilele-n sac şi nici nu începuse la NASA numărătoarea inversă.

La 2 Mai, marea primise în zonă dezlegarea curenţilor reci de la ruşi după escapada nereuşită cu flota NATO a preşedintelui Iohannis. Am stat câteva ore pe nisipul plajei cu ochii în soare, doar Toma îngăduindu-şi să testeze în apă concentraţia sării.
După amiază conform ideilor strălucite ale fiicei mele celei mari, (între timp şi-a schimbat look-ul platinându-şi părul în consonanţă cu ideile, deh împlineşte azi o vârstă!), am trecut graniţa să tragem o fugă la prietenii noştri bulgari. Nu ştiu de unde aflaseră bulgarii de ziua ei şi au primit-o cu câmpurile înflorite de levănţică.
Măi oameni buni într-un golfuleţ (Kaliakria Beach) dintre Balcik şi Kaliakra, bulgăroii parcă fierseseră apa în cazan
Priviţi vă rog mărturiile Nikonului, obligat la întoarcere să declare la DNA dacă am avut cu noi inestimabilele piese preţioase de patrimoniu ale Argintariumului, cu intenţia să le traficăm dincolo …
 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu