sâmbătă, 3 decembrie 2016

Cu dreaptă judecată



Cu fiecare zi care trece mai adaug o filă de carte. Ea poate fi scrisă sau nu(!), dar mi se cere ca fiinţă vie să dau pagina şi să trec mai departe. Altfel aş accepta în tăcere că la ultimă fotografie mi-am sfârşit îndoielile.

De o vreme, cam o săptămână, scriu încet, stăpân pe o singură mână. Am biroul aşezat la fereastră şi curentul rece de-afară mi-a atins mâna dreaptă. Am dureri mari. Cu stânga abia supravieţuiesc.

La fel şi ţara, sunt aproape alegerile. Pare că dreapta suferă atinsă de curenţi şi alegerile sunt într-un sigur tur... Să nu rămânem repetenţi! După Brexit, Europa însăşi abia de-şi ţine dreaptă zona de confort. Să fim atenţi să nu ne pierdem cu firea, cu dragnea, cu ponta, – timona şi să facem stânga-mprejur

Plai bălai - pamflet
Nu putem rămâne indiferenţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu