sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Ca răspuns la felicitările de Sfântul Ion





De Sfântul Ion ne-am împărţit misiile.

Eu mi-am luat comisia de apărare şi fac lobby din plin la telefon, să înlocuiesc corvetele, cu un set nou de pahare pentru vin.

Ăia mici îşi lustruiesc ghetele. Au aflat în ajun că după Moş Crăciun vine Dragobetele.

Ioni conduce comisia de muncă, şi ne-aduce la masă pentru protocol, un platou cu gustări. Şuncă, şorici, porcării de sezon. În bucătărie, de la revelion încoace, fumează în draci Pall Mall şi coace cozonaci.

Fetele ca fetele!

Una şi-a ales discret finanţele şi-ntr-o bancă de date, pe calculator, socoteşte încet chitanţele ce s-au cheltuit în buget. Gata-gata să-şi dea demisia.

Iar cealaltă e şef la comisia de mică industrie şi servicii. Adică, la sportul fără beneficii. Dar în familie desigur îşi aduce aportul. Nu contest că e proactivă, căci ne asigură cu tortul la masa festivă .



L-am uitat pe Mario, de la comisia de minorităţi şi comunitatea de informaţii, unificate. Pisicul nostru adus din Ontario (rătăcea prin parcuri!...). 
El răspunde pa facebook la toate felicitările şi dă like-uri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu