joi, 18 ianuarie 2018

Simona şi leopardul



Umbra lui Bouchard i-a ţinut umbră azi Simonei făcând pereche pe arena Margaret Court de-a lungul partidei, pentru ca nr.1 să se poată mişca în voie sub caniculă(6-2/ 6-2/). Doar se cunoşteau, s-au antrenat împreună şi era stabilit deja dinainte cine o să câştige.

De partea cealaltă corpul longilin şi cabrat al Eugeniei Bouchard cu gândul bine înfipt pe plajă, rămăsese întins în ochii curioşilor veniţi să admire paleta cromatică a costumului de baie înşelător şi transparent din piele originală al canadiencei.

M-am plasat în corul de canguri şi am aruncat o privire neruşinată la spectacolul de dincolo de echipament. Mişcările lipsite de supleţe şi graţie nu mi-au produs un orgasm de senzaţie, să-mi aducă aminte de tinereţe, de unde am tras concluzia că plasarea ei printre stele şi dive, a avut doar motive de basm.

În general sunt un om serios şi discret. Nu mă uit prin gard la leopard cu gânduri ascunse. Îmi plac lucrurile disjunse din concret. Pentru Simona vin zile grele în weekend. Şi ca să fiu în trend mi-am lua bilet pe net la Mălăiele…

S-auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu