sâmbătă, 16 aprilie 2011

MeetTheSun. AutoPArtret. Epilog

     Am văzut umbra desenată în piatră cubică. Altădată m-as fi măsurat cu ea. Coborâsem din tren cu gândul la Miha, simţeam nevoia să mă descarc. Am tăiat în noapte 500 de km, trează, tocmai din oraşul acela străin. Cât despre el, aveam în minte boabele negre de fasole făcute scrum pe care a trebuit să le îngrop. Voi freca desigur cu nisip imaginile. Din oboseală, oraşul adoptiv e mai şters şi laptopul atârnă greu. Ce n-aş da să mai fiu pe şezlong în grădina bunicii, lânga tufa de trandafiri, împletind coroniţa.

P.S.   Pentru mine, revelaţia acestui concurs a fost MeetTheSun.

Va invit sa cititi si PA-ul din Epilog pe celalalt blog: http://glontdeargint.blogspot.com/

Un comentariu:

  1. Reproduc comentariul lui MeetTheSun din blogul lui Calin Hera

    Iti multumesc pentru cuvintele tale, nici eu, cunoscandu-ma mai bine nu as fi putut lega experientele una de cealalta astfel. Cred ca de fapt, nici n-am reusit sa le vad asa. Sunt cateva fraze care mi-au atins coarda sensibila a celei mai sensibile corzi ca: “Voi freca desigur cu nisip imaginile. Din oboseală, oraşul adoptiv e mai şters”…

    Inca o data Calin a intuit acel ceva din sanul ideii AutoPArtret. Ca drept multumire,ii voi darui si eu un PA-portret.

    Dar pana atunci, ma refugiez “pe şezlong în grădina bunicii, lânga tufa de trandafiri, împletind coroniţa”…

    RăspundețiȘtergere