luni, 29 septembrie 2014

Lecţie de viaţǎ

          Am primit o lecţie azi de la un copil. Îi pot da și numele cǎci e un copil mare, Raluca Neagu. În calitatea ei de admin, m-a mustrat rugându-mǎ(sau m-a rugat mustrându-mǎ) politicos, sǎ dau jos de pe un anume site, imaginea care însoţește o poezie de-a mea, cum cǎ ar fi exagerat de expresivǎ în goliciunea ei și nu face bine minorilor.
          Mǎ uit la imagine. Viaţǎ și moarte, sordid și sublim, depinde capǎtul de drum din care privești. Trupul femeii abandonat unui expresionism rece, metalizat, de un violet intens, deșǎnţat, în care se descǎrcase artistul.
          Avea dreptate copilul. Tabloul acela frapant era mai puternic decât versurile mele resorbite ca în singularitatea unei Gǎuri negre

          Am pǎstrat totuși poza de ieri pe blogul meu. Acolo, sub acoperire sunt o groazǎ de ofiţeri. Ǎștia, sigur nu sunt minori! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu